Je drinkt een stukje geschiedenis…

Je drinkt een stukje geschiedenis…

Elk vat heeft zijn eigen verhaal.

Geen enkel vat is hetzelfde. De herkomst, het jaartal, de drank die erin heeft gerijpt en de tijd die het hout heeft meegemaakt: alles draagt bij aan een unieke smaakbeleving.

Daarom vind je achterop ieder zakje Barrel-tea precies waar het vat vandaan komt, het jaartal van vullen en het unieke barrel-nummer. Zo drink je niet zomaar thee, ๐ฆ๐š๐š๐ซย ๐ž๐ž๐งย ๐ฌ๐ญ๐ฎ๐ค๐ฃ๐žย ๐ ๐ž๐ฌ๐œ๐ก๐ข๐ž๐๐ž๐ง๐ข๐ฌย ๐ฎ๐ข๐ญย ๐ž๐ž๐งย ๐ž๐œ๐ก๐ญย ๐ฐ๐ก๐ข๐ฌ๐ค๐ฒ-,ย ๐ซ๐ฎ๐ฆ–ย ๐จ๐Ÿย ๐œ๐จ๐ ๐ง๐š๐œ๐ฏ๐š๐ญ.

En wie weetโ€ฆ met het barrel-nummer ontdek je zelf nog meer over het vat waar jouw thee vandaan komt.

Barrel-tea te gast bij BNR radio!

Barrel-tea te gast bij BNR radio!

Afgelopen vrijdag (20/02) was Henri te gast bij BNR omย Barrel-teaย te pitchen. ๐ŸŽ™๏ธ
Luister het hier terug!

https://www.bnr.nl/podcast/pitch/10594565/pitch-van-20-2-2026
Whisky voor op het werk!

Whisky voor op het werk!

Whisky voor op het werk? Hier helemaal uitgelegd, de ware magie van whisky gebeurd namelijk in het vat! En als je het vat versnipperd gebeurd de magie opnieuw, maar dan met kokend water ipv alcohol! Check hem hier: https://www.youtube.com/watch?v=mBAReeenHU8&t=1s

Jouw logo op de bottlebox

Jouw logo op de bottlebox

Straks, drie weken voor kerst, stapelen de aanvragen zich weer op, net als vorig jaar…

Dus wees op tijd!ย ๐ŸŽ„ย En ga o.a. Barracuda en Hogent achterna!

Laat je klanten ook genieten van een whisky op het werk…

(of geef het subtiel door aan je werkgeverย ๐Ÿ˜‰) (al mogelijk vanaf 50 stuks)

En dan weet je even niet meer hoe je verder moetโ€ฆ

En dan weet je even niet meer hoe je verder moetโ€ฆ

Je brengt een nieuw alcoholvrij product op de markt, speciaal voor liefhebbers van whisky, rum en cognac. Het begint steeds beter te lopen in de slijterij โ€” maar danโ€ฆ

Wordt alles ineens onzeker door een oude wet die bepaalt dat slijters alleen alcoholische en alcoholvrije dranken mogen verkopen.
En Barrel-Tea? Dat is in de verkoopvorm nog geen drankโ€ฆ

De NVWA geeft vooraf geen goedkeuring, ze schrijven alleen boetes uitโ€ฆ
Het gevolg? Slijters dreigen het product uit de schappen te halen, uit angst voor een boete.

Heeft er iemand de goude tip? 

Nieuwe thee!

Nieuwe thee!

Vorige week kondigden we online aan dat er op dinsdag 1 april een nieuwe thee zou verschijnen. Deze zou gemaakt zijn van blauwe, gedumpte (drugs)vaten โ€” en de thee zelf was ook helemaal blauw. Overduidelijk een 1 aprilgrap… toch?

Je gelooft het misschien niet, maar blijkbaar was dat voor sommigen niet helemaal duidelijk. Dus bij deze, voor alle zekerheid: het was een 1 aprilgrap ๐Ÿ˜„