Geen enkel vat is hetzelfde. De herkomst, het jaartal, de drank die erin heeft gerijpt en de tijd die het hout heeft meegemaakt: alles draagt bij aan een unieke smaakbeleving.
Daarom vind je achterop ieder zakje Barrel-tea precies waar het vat vandaan komt, het jaartal van vullen en het unieke barrel-nummer. Zo drink je niet zomaar thee, ๐ฆ๐๐๐ซย ๐๐๐งย ๐ฌ๐ญ๐ฎ๐ค๐ฃ๐ย ๐ ๐๐ฌ๐๐ก๐ข๐๐๐๐ง๐ข๐ฌย ๐ฎ๐ข๐ญย ๐๐๐งย ๐๐๐ก๐ญย ๐ฐ๐ก๐ข๐ฌ๐ค๐ฒ-,ย ๐ซ๐ฎ๐ฆ–ย ๐จ๐ย ๐๐จ๐ ๐ง๐๐๐ฏ๐๐ญ.
En wie weetโฆ met het barrel-nummer ontdek je zelf nog meer over het vat waar jouw thee vandaan komt.
Whisky voor op het werk? Hier helemaal uitgelegd, de ware magie van whisky gebeurd namelijk in het vat! En als je het vat versnipperd gebeurd de magie opnieuw, maar dan met kokend water ipv alcohol! Check hem hier: https://www.youtube.com/watch?v=mBAReeenHU8&t=1s
Je brengt een nieuw alcoholvrij product op de markt, speciaal voor liefhebbers van whisky, rum en cognac. Het begint steeds beter te lopen in de slijterij โ maar danโฆ
Wordt alles ineens onzeker door een oude wet die bepaalt dat slijters alleen alcoholische en alcoholvrije dranken mogen verkopen. En Barrel-Tea? Dat is in de verkoopvorm nog geen drankโฆ
De NVWA geeft vooraf geen goedkeuring, ze schrijven alleen boetes uitโฆ Het gevolg? Slijters dreigen het product uit de schappen te halen, uit angst voor een boete.
Vorige week kondigden we online aan dat er op dinsdag 1 april een nieuwe thee zou verschijnen. Deze zou gemaakt zijn van blauwe, gedumpte (drugs)vaten โ en de thee zelf was ook helemaal blauw. Overduidelijk een 1 aprilgrap… toch?
Je gelooft het misschien niet, maar blijkbaar was dat voor sommigen niet helemaal duidelijk. Dus bij deze, voor alle zekerheid: het was een 1 aprilgrap ๐